Jak reklamovat

JAK REKLAMOVAT POŠKOZENÝ BALÍK?

Vážený zákazníku,

vždy se snažíme, aby Vám byla zásilka doručena v pořádku. Během přepravy se ale může stát, že se obsah vaší zásilky poškodí.  V tomto případě prosím nafoťte veškeré obalové materiály, vnitřní výplně a případné manipulační značky KŘEHKÉ A NEKLOPIT na kartonu:

  • Celkový pohled na vnější obal
  • Detail obalu v místě poškození
  • Adresní Zásilkovna etiketa
  • Výplně a umístění zboží v balení
  • Poškozené zboží
  • Výrobní číslo zboží (pokud zboží tímto disponuje)

Reklamaci s popisem a fotografiemi zašlete neprodleně (max. do tří pracovních dnů) na adresu reklamace@insiemetrade.cz, jinak nebude možné Vaši reklamaci řešit. Zachovejte prosím obal a vnitřní výplně pro sepsání zápisu o škodě pracovníkem Zásilkovny, který vás bude následně kontaktovat.

Kupující do e-mailu uvede:
- popis poškození zboží 
fotodokumentaci poškozeného zboží 

Při nesplnění těchto podmínek nemusí prodávající uznat reklamaci na poškozené zboží!

Kontakt pro reklamaci:

E-mail: reklamace@insiemetrade.cz

Tel.: +420 601 540 044

Vaše spokojenost je pro nás důležitá. Děkujeme, Vaše INSIEME trade s.r.o.

 

Zpět do obchodu