Jak reklamovat
JAK REKLAMOVAT POŠKOZENÝ BALÍK?
Vážený zákazníku,
vždy se snažíme, aby Vám byla zásilka doručena v pořádku. Během přepravy se ale může stát, že se obsah vaší zásilky poškodí. V tomto případě prosím nafoťte veškeré obalové materiály, vnitřní výplně a případné manipulační značky KŘEHKÉ A NEKLOPIT na kartonu:
- Celkový pohled na vnější obal
- Detail obalu v místě poškození
- Adresní Zásilkovna etiketa
- Výplně a umístění zboží v balení
- Poškozené zboží
- Výrobní číslo zboží (pokud zboží tímto disponuje)
Reklamaci s popisem a fotografiemi zašlete neprodleně (max. do tří pracovních dnů) na adresu reklamace@insiemetrade.cz, jinak nebude možné Vaši reklamaci řešit. Zachovejte prosím obal a vnitřní výplně pro sepsání zápisu o škodě pracovníkem Zásilkovny, který vás bude následně kontaktovat.
Kupující do e-mailu uvede:
- popis poškození zboží
- fotodokumentaci poškozeného zboží
Při nesplnění těchto podmínek nemusí prodávající uznat reklamaci na poškozené zboží!
Kontakt pro reklamaci:
E-mail: reklamace@insiemetrade.cz
Tel.: +420 601 540 044
Vaše spokojenost je pro nás důležitá. Děkujeme, Vaše INSIEME trade s.r.o.